Közérdekű adatok
1/ Közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve , székhelye, pontos címe telefon- elektronikus levél címe, honlapja, ügyfélszolgálat elérhetőségei
Máriapócsi Közös Önkormányzati Hivatal Pócspetri Kirendeltség
4327Pócspetri, Iskola utca 13
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hivatal ügyfélfogadási rendje
Sitku Zsolt- polgármester
Minden második hétfő 9:00 – 11:00 óráig - telefonos egyeztetés alapján.
Információ és időpont egyeztetés: Tel.: +36/42/385-673
Dr. Bodnár Zsuzsanna-jegyző
kedd 800 – 12.00 óra között
ügyfélfogadás általános szabály szerint
hétfő: 08.00 - 12.00 óra között
kedd: 08.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00 óra között
szerda: nincs ügyfélfogadás
csütörtök: 08.00 –12.00 óra között
péntek: 08.00 –12.00 óra között
Belső telefonkönyv:
Polgármester : Sitku Zsolt 42/385-673/12 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
jegyző: Dr. Bodnár Zsuzsanna 42/385-673/14 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Igazgatás: Májerné Sitku Katalin 385-673/15 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Bodnár Erika 385-673/11 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Adó-Költségvetés: Vitéz András 385-673/17 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tatárné Májer Éva 385-673/15 mellék Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Reviczki Zsolt 385-673/17 mellék
Simon Kitti 385-673/16 mellék
- A Hivatal szervezeti felépítése és létszáma
- Az egységes Hivatalon belül a következő –nem önálló - szervezeti egységek működnek:
- Hatósági és igazgatási csoport: ezen belül hagyatéki, szociális, gyermekvédelmi, műszaki, anyakönyvi, földügyi, kereskedelmi ügyek.
- Pénzügyi és Adó csoport: ezen belül költségvetés, könyvelés, pénztár, pályázatok adóügyek és közmunka, humánpolitika.
- Ügyviteli csoport: iktatás, ügyiratkezelés, testületi ülések előkészítése és titkársági feladatok.
- A belső ellenőr külső – önkormányzati társulás által megbízott – szakemberként látja el feladatait.
- A Kirendeltség az egységes hivatal szervezeti egységei, melyek feladataikat önállóan látják el. A kirendeltség dolgozóinak munkáját a jegyző nevében és képviseletében eljáró a jegyző által megbízott hatósági és igazgatási csoportvezető szervezi, koordinálja, ellenőrzi. Rendszeresen egyeztet és tájékoztatja a jegyzőt a hivatal szervezeti egységek vezetőit a feladatok végrehajtásáról.
Csoportok:
Hatósági és igazgatási csoport csoportvezető vezeti.
Az csoport főbb feladatai:
- anyakönyvi, állampolgársági, népesség-nyilvántartási feladatok ellátása,
- hagyatéki, talált tárgyak ügyintézése,
- hatósági igazolványok, bizonyítványok kiadása,
- kereskedelmi tevékenység bejelentésével, engedélyezésével kapcsolatos feladatok,
- telephely bejelentésével, engedélyezésével kapcsolatos feladatok,
- jegyző hatáskörébe tartozó gyámhatósági feladatok,
- szociális ügyek,
- mezőgazdasági igazgatási ügyek, ennek keretében a TAKARNET szoftver kezelése,
- építésügyi szolgáltatási ponttal kapcsolatos feladatok,
- szakhatósági állásfoglalások kiadása,
- településrendezéssel kapcsolatos feladatok,
- állattartással kapcsolatos feladatok,
- egészségüggyel, neveléssel-oktatással, közművelődéssel kapcsolatos ügyek, nemzetközi ügyek,
- bizottságok munkájának segítése,
- ingatlankataszter vezetése, címregiszter kezelése,
- hirdetményekkel kapcsolatos feladatok ellátása
- informatikai feladatok ellátása,
- a jegyző belső kontrolrendszerének kialakítása, működtetése,
- tevékenységüket érintő belső szabályzatok előkészítése, aktualizálása, végrehajtásának szervezése,
- közterület használatával kapcsolatos feladatok ellátása,
- közterületfelügyeleti feladatok ellátása,
- közérdekű javaslatok, bejelentések, panaszok kezelése, nyilvántartása,
- mezőgazdasági ingatlanok értékesítésével kapcsolatos hirdetményekkel kapcsolatos feladatok ellátása
- a helyi esélyegyenlőségi tervvel kapcsolatos feladatok ellátása
- pályázatok előkészítése,
- beruházások előkészítése,
- közbeszerzések szervezése,
Pénzügyi és Adó csoportot a csoportvezető vezeti.
A csoport főbb feladatai:
- éves költségvetés tervezése,
- előirányzat felhasználás, módosítás,
- pénzügyi, költségvetési végrehajtási feladatok ellátása,
- vagyongazdálkodással, vagyonüzemeltetéssel, vagyonnyilvántartással kapcsolatos feladatok,
- beszámolási kötelezettség teljesítése,
- adatszolgáltatások biztosítása,
- pénzellátás,
- pénz- és pénztárkezelés,
- könyvvezetés,
- banki ügyintézés,
- nyilvántartások kezelése,
- helyi nemzetiségi önkormányzat gazdálkodásával kapcsolatos feladatok,
- intézmények gazdálkodásával kapcsolatos feladatok,
- üzemeltetés, fenntartás, működtetés,
- adóügyi igazgatási és adó végrehajtási feladatok
- a jegyző belső kontrolrendszerének kialakítása, működtetése,
- tevékenységüket érintő belső szabályzatok előkészítése, aktualizálása, végrehajtásának szervezése,
- közérdekű adatok kötelező közzététele feladat ellátása
- közfoglalkoztatással kapcsolatos feladatok ellátása
- közszolgálattal kapcsolatos személyzeti feladatok ellátása (képzés, teljesítménykövetelmény, személyi anyag, vagyonnyilatkozat kezelésével kapcsolatos ügyek)
- fejlesztések, beruházások pénzügyi elszámolása
Ügyviteli csoportot a csoportvezető vezeti.
A csoport főbb feladatai:
- titkársági ügyek, vezetők kiszolgálása, postai és személyesen érkező valamint elektronikus úton küldemények átvétele, továbbítása, ügyiratkezelés,
- képviselő-testületi, bizottsági előterjesztések készítése, összegyűjtése, ülések előkészítése, jegyzőkönyvek elkészítése, felterjesztése, határozatok és rendeletek nyilvántartása,
- központi iktatás, ügyiratkezelés, irattári teendők ellátása,
- ünnepségek, rendezvények szervezése, bonyolítása,
- sajtóreferensi feladatok,
- honlap frissítésével kapcsolatos feladatok.
- civil szervezetekkel való kapcsolattartás, együttműködés szervezése,
- anyagbeszerzés, gépjármű-irányítás,
Gazdasági szervezet
A Hivatal gazdasági szervezetének feladatát a Pénzügyi és Adó csoport látja el, a gazdasági szervezet vezetője az Pénzügyi és Adó csoport vezetője.
A Pénzügyi és Adó csoporton belül dolgozó pénzügyi-gazdasági tevékenységet ellátó személyek feladatai:
- költségvetés tervezésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátása,
- intézmények gazdálkodásával kapcsolatos feladatok ellátása,
- helyi nemzetiségi önkormányzat gazdálkodásával kapcsolatos feladatok ellátása,
- számviteli politika, számviteli rend és szabályzatok készítése és vezetése, aktualizálása
- analitikus nyilvántartásokkal és főkönyvi könyveléssel kapcsolatos feladatok ellátása,
- kötelezettségek és követelések nyilvántartása,
- leltározási, selejtezési feladatok elvégzése,
- bevallások, adatszolgáltatások elkészítése,
- személyi jellegű kifizetéssel kapcsolatos feladatok,
- pénzkezeléssel kapcsolatos feladatok,
- statisztikai jelentések elkészítése,
- munkafolyamatokba épített ellenőrzés.
A Közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége:
Sitku Zsolt- Polgármester
Elérhetősége: 4327. Pócspetri, Iskola utca 13- polgármesteri iroda
Fogadónap: Minden héten hétfő :9-11 óra
Telefon szám: ( 42) 385-673/12 mellék
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Dr. Bodnár Zsuzsanna- jegyző
Elérhetőség: 4326. Máriapócs, Kossuth tér 2
4327. Pócspetri, Iskola utca 13
Fogadónap: kedd: 8-12 óra
Telefon szám: (42)385-673/14 mellék
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Adó-és pénzügyi csoportvezető: Zelenyák Miklós Lászlóné
Elérhetősége. 4326 Máriapócs, Kossuth tér 2
e-mail.: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
ügyfélfogadás: hétfő: 08.00 - 12.00 óra között
kedd: 08.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00 óra között
szerda: nincs ügyfélfogadás
csütörtök: 08.00 –12.00 óra között
péntek: 08.00 –12.00 óra között
Hatósági és Igazgatási csoportvezető: Májerné Sitku Katalin
Elérhetősége. 4327 Pócspetri, Iskola utca 13
Tel:(42)385-673/15 mellék
e-mail.: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
ügyfélfogadás: hétfő: 08.00 - 12.00 óra között
kedd: 08.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00 óra között
szerda: nincs ügyfélfogadás
csütörtök: 08.00 –12.00 óra között
péntek: 08.00 –12.00 óra között
Ügyviteli csoportvezető: Belicza- Bunya Csilla
Elérhetősége. 4326 Máriapócs, Kossuth tér 2
e-mail.: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
ügyfélfogadás: hétfő: 08.00 - 12.00 óra között
kedd: 08.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00 óra között
szerda: nincs ügyfélfogadás
csütörtök: 08.00 –12.00 óra között
péntek: 08.00 –12.00 óra között
Adó-és pénzügyi csoportvezető: Zelenyák Miklós Lászlóné
Elérhetősége. 4326 Máriapócs, Kossuth tér 2
e-mail.: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
ügyfélfogadás: hétfő: 08.00 - 12.00 óra között
kedd: 08.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00 óra között
szerda: nincs ügyfélfogadás
csütörtök: 08.00 –12.00 óra között
péntek: 08.00 –12.00 óra között
Hatósági és Igazgatási csoportvezető: Májerné Sitku Katalin
Elérhetősége. 4327 Pócspetri, Iskola utca 13
Tel:(42)385-673/15 mellék
e-mail.: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
ügyfélfogadás: hétfő: 08.00 - 12.00 óra között
kedd: 08.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00 óra között
szerda: nincs ügyfélfogadás
csütörtök: 08.00 –12.00 óra között
péntek: 08.00 –12.00 óra között
Ügyviteli csoportvezető: Belicza- Bunya Csilla
Elérhetősége. 4326 Máriapócs, Kossuth tér 2
e-mail.: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
ügyfélfogadás: hétfő: 08.00 - 12.00 óra között
kedd: 08.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00 óra között
szerda: nincs ügyfélfogadás
csütörtök: 08.00 –12.00 óra között
péntek: 08.00 –12.00 óra között
PÓCSPETRI KÖZSÉG KÉPVISELŐINEK NÉVSORA, LAKCÍME, ELÉRHETŐSÉGE
Sitku Zsolt polgármester Pócspetri, Asztalos J. utca 81 Tel.: 70/617-9142
Böszörményi László alpolgármester / képviselő Pócspetri, Pócsi utca 50
Tel.:30/533-7997
Ancsák Péter képviselő Pócspetri, Létai u.4 Tel.:20/263-3595
Balogh Krisztina képviselő Pócspetri, Petőfi u. 30 Tel: 30/8322726
Czakó Mihályné képviselő Pócspetri, Rákóczi u.4 Tel:70/457-9220
Kerékgyártó András képviselő Pócspetri, Vasvári u. 18 Tel.:70/459-1947
Kiss Barnabás képviselő Pócspetri, Rákóczi u 53 Tel: 30/456-5320
BIZOTTSÁGOK TAGJAINAK NÉVSORA, ÉS FELADATAIK
I. ÜGYRENDI BIZOTTSÁG:
- Elnök: Kerékgyártó András
- Tagjai: - Ancsák Péter- képviselő
- Kiss Barnabás- képviselő
II. TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI ÉS SZOCIÁLIS BIZOTTSÁG
Elnök: Czakó Mihályné -képviselő
Tagjai: Balogh Krisztina -képviselő
Balogh Béla - nem képviselő
Pócspetri Roma Nemzetiségi Önkormányzat
Címe: 4327 Pócspetri, Iskola utca 4
Elnők: Balogh Gáborné Tel: 30/645-0928
helyettes: Koncányi Csaba Richárdné 4327 Pócspetri, Petőfi u.76
Tag: Balogh Melinda 4327 Pócspetri, Petőfi u.70
Boros Marianna Borbála 4327 Pócspetri, Dózsa u.5
Jónás Ágnes 4327 Pócspetri, Rózsa u.7
6./A Közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai:
Gondozási Központ Pócspetri
Cím: 4327. Pócspetri, Pócsi utca 13
intézményvezető: Pekkné Póti Szilvia
Tel: (42) 385-200
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Pócspetri Községi Művelődési Ház és Könyvtár
Cím: 4327 Pócspetri, Iskola utca 8
intézményvezető: Kerékgyártó András
Tel.: 06-70/459-1947
06-70/339-7119
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai:
Szabolcs- Szatmár-Bereg Vármegyei Kormányhivatal
Cím: 4400 Nyíregyháza, Hősök tere 5
Levelezési Cím: 4400 Nyíregyháza, Pf.:199
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: sszbmkh.hu
Telefon: (42) 599-300
Telefax: (42) 599-309
Állami Számvevőszék :
Székhely: 1052 Budapest, Apáczai Cs.J.u.10
Postacím:1364 Budapest 4. Pf.:54
Tel.: +36 (1) 484-9100
Fax: +36(1) 484-9200
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
honlap:www.asz.hu
Nyírbátori Járási Ügyészség
cím: 4300 Nyírbátor, Szabadság tér 7.
postafiók: 4301 Nyírbátor, Pf.: 7.
telefon: +36-42 281-120.
fax: +36 42-282-111.
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.